Dostęp do wykładów tylko dla zalogowanych użytkowników. Zarejestruj się.

Programowanie gier komputerowych

Tytuł Dostępność
Wykład 1 - Wprowadzenie. Obiekt canvas i jego kontekst. Programowanie obiektowe. Pobierz
Wykład 2 - Kolory i gradienty. Przekształcenia kontekstu. Timery. Pobierz
Wykład 3 - Pętla główna gry. Interwały czasowe. requestAnimationFrame(). Renderowanie obiektów. Pobierz
Wykład 4 - Obsługa zdarzeń i zachowań użytkownika. Ćwiczenia. Pobierz
Wykład 5 - Animacje i sprite'y Pobierz
Wykład 6 - Renderowanie map. Mapy z kafelków, obiekty świata gry, widok izometryczny. Pobierz
Wykład 7 - Gra sieciowa - podstawy Node.js Pobierz
Wykład 8 - PhoneGap, portowanie gier na Androida i IOS, tworzenie natywnych aplikacji. Pobierz
Wykład 9 - Silniki gier. Phaser - wprowadzenie. Pobierz